We Don't Celebrate Sundays

Tja alla glada! :)
Lyssnar på musik. Just nu är det Hardcore Superstar  med We Don't Celebrate Sundays. Haha, passar ju inte lite in. Men aja. Imorgon är det skolan. Ska bli roligt. Träffa Cassie och dem. Vet inte hur det nu kommer bli eftersom det är bråk. Men jag tycker att Cassie och dem får hänga med vem dem vill. Jag blir inte sur om dem hänger med den andra personen som jag bråkar med. För mig spelar det ingen roll om jag ska vara ärlig. Dem får göra som dem vill. Men det skulle vara roligt om nån i alla fall kunde sätta sig vid samma bord som mig eller pratar med mig. För det var ju inte precis bara mitt fel. Men skit samma. Det blir som det blir...

Igår var det jätte roligt. Filmen var jätte bra. Bättre på bio, haha. Men det var typ värsta lilla tönten med rosa hår som blev skit sur på oss för att vi satt och skratta åt varandra. Vilka Jävla bitterfittor det finns! xD Vadå får man inte vara glad eller. Och jag blev skit "arg" på Lina och Isabelle XD För det kom på tre skit snygga killar in på bussen. De satte sig på andra sidan av oss. Dem var typ "rockare". I alla fall killen med gitarren som började flörta med mig. Dem måste typ ha varit 17 -18 år. Och när vi började få "kontakt" så  skriker Isabelle ;  RONJA HAR DU SETT EN SNYGG KILLE ELLER?  Jag blev helt jävla röd i ansiktet. Nej inte lite pinsamt. Och just när hon sa det så tittar dem på mig och jag blev ju mer röd i ansiktet. Haha. Döda mig. Och Lina sitter där och skrattar. Jag bara; Håll käften! xD haha! Men det var jätte roligt. Eller när vi började typ bråka med ett gäng med fjortisar. HAHA!

Hände i alla fall massa roligt, det måste vi göra om xD // Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0