VAFAN!?!

Ibland undrar jag varför min syster är en jävla idiot! Hon tänker göra en precis samma piercing som mig och hon ska göra den på sig själv? Okej att man gör piercing på sig själv, men på samma plats  som jag har?  Gaah! Sen så tog hon min, MIN stav. Fattar ni hur det känns? Nej, inte alls sur. Det är inte jag som är en bitterfitta. Men varfan. Min första stav tar idioten och tror att hon kan använda den. Hmmm... Nej!

Sen blir jag sur på Madde. För det var hon som sa till Isabelle; Lillis du borde göra en piercing, hmmm. Gör som Ronja. Suck, blondiner? Men jag måste fan dra och sova snart. Men jag kommer fan inte kunna göra det. För sen på morgonen så kommer Lillis ha precis samma piercing ställe som jag och använder samma stav. GAAH!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0