Svart ring,

Ville bara säga tack till Madde som kanske ibland tänker på mig. Idag hade hon köpt en svart ring till mig. Det var skit snällt.


Imorgon är det dags att gå tillbaka till skolan. Prov. Jag har ju pluggat hela dagen. Tror ni på det? Jag gav upp. Fattar inte ett skit. Men jag har försökt. Mer kan jag nog dock inte göra.


Sen är det deadline på no-rapporterna imorgon. Om jag skulle säga att jag är klara med dem, skulle jag ha ljugit. Men jag skiter fan i det. Ge mig IG då? Ge fan i det, om jag ska vara ärlig. Vill ni veta varför?


1. Jag tänker inte sitta nu och göra dem. För klockan är 22:50.

2. Vet inte vad jag ska göra. För jag inte var med.

3. Plus, jag ska sova nu. För jag är trött. Jag är en människa. Låt mig sova? Tack. Ska upp klockan 6:00. För att göra det där j*vla No-provet. Haha. Jag är på riktigt gott humör!


Ja, men nu är det dags att sova.

Ronja

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0