Sörjer inte

Sörjer inte över dåliga vänner! Som bara tänker på sig själva. Buhu för mig, blah blah blah! Jag klarar mig utan dig. Det gör jag. För jag tar inte skit från en ego trippad person.  Vi hade inget gemensamt, det har du rätt i. Du var mer den där personen som låser in sig. Jag gillar att hitta på saker och prova nytt! Även om det inte alltid funkar alla gånger, fuck off. Jag gör det ändå min väg. Ingen annans. Det skiter jag i.

 

Vet inte hur det kommer bli i skolan sen när man kommer tillbaka. Jag kommer inte tvinga nån att vara med mig. Dem får göra som dem vill. Jag vet ju redan vem som kommer gå till den andra sidan. Eftersom dem har mer gemensamt. Jag säger inte att dem inte får vara med oss båda. Men jag tänker inte sitta vid samma bord med henne. Jag tänker inte lyssna på: Blah Blah MIG, Blah Blah Skit bandet Blah Blah SKIT SKIT SKIT!  Det tänker jag inte.

 

Jag har redan riktiga vänner. Behöver inte skaffa fler från vissa andra som just gick miste om en!

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0