Skola imorgon :D

Tja!
Yay! Det är skola imorgon. Hmm va ska jag ha på mig?  Min nya Backyard Babies tröja eller min nya Backyard Babies tröja. Haha. Svår fråga. Dem i alla fall jätte fina båda två. En grå och en svart köpte jag och Isabelle när vi var på konserten. Dem kanske ska göra en till spelning i Stockholm. Lillis sa det. Men jag tror att hon ljuger. Men vem vet (?). Får göra lite sökningar om det. Om det är sant så ska jag vara där. För det var ett sånt jävla ös!

Och fuck off aftonbladet. One Sound är en grym låt! Kanske lite seg. Men den är skön. För när man håller på och hoppar runt och knuffar människor så är det skönt att bara vinka lite med händerna till en bra men seg låt.

Men fyra plus är inte så  dåligt! Vet band som kommer få bara ett plus!  Om jag fick bestämma skulle Backyard Babies få Sex av Fem! :D

 

Ronja






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0