Oäkta vänskap tar slut,

Hejhej!

Jag mår TOPPEN PÅ SNOPPEN just nu! :) känns skit skönt! HAHA! Visst att det blev ett bråk mellan mig och en "nära vän", eller nån jag trodde var det. Men det visa sig att den personen av en idiot. Och jag försökte bli vän och lösa allt. Men eftersom båda parterna vill ju inte precis det.

Sen tror jag att det blir bättre så här. Vi har blivit så olika. Synd att vi skildes som ovänner bara. För jag trodde att vi var vänner hallå?. Men den här personen var ju inte nån riktig vän. Men tur är att jag har min stora mun att prata med. För jag kan skaffa fler vänner och mycket bättre vänner!

Till exempel; När vi var vi Tullinge Station med klassen. Vi skulle typ till stan. Då började jag snacka med en tjej. Och andra undrade om vi kände varandra typ vänner eller något. Bara ett av många bevis som visar. Jag klarar mig utan dig.

När jag gick till middagen  och åt så tänkte jag, vad ska jag göra nu. Det första jag gjorde efter jag hade ätit var att ta bort kontakten från msn. Det sista jag sa var typ:
Jag vill inte ha med dig att göra, och du vill inte ha något med mig att göra så det blir väll så.
Och det blev det. Ångrar inget! För jag har försökt. Mer kan jag inte göra.

Tänker fan inte gå på mina knän och gråta? Inte för en oäkta vän. // Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0