Nyduschad & Fräsch

Ska börja sminka mig och fixa håret. Men jag kan fan inte hitta min nya kajal . Tror Madde har den eller så ligger den i mitt rum. Men hon fråga efter den igår när hon fixa sig. Ska fråga henne sen när subban kommer hem. Haha. 

Jag måste dra och köpa lite kläder. Men jag orkar inte dra när det var mellandagsrean. För alla är som galna. Sen kommer jag som bara vill ha en Basic tröja. Hm... Sjukt. Och affärerna lägger allt på en jävla hög. Sen ska alla stå där knuffas och rivas för en jävla tröja som är för liten. Nee. Jag tycker att det är skit jobbigt. Men jag drar när mellandagsrean är över. Då är det lugnt att dra och handla.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0