Minor Major Problem

Musik istället för bild! :D Jag kom på att eftersom vi hade bild förra året, så borde vi ha musik den här terminen. YES! Fan va grymt! Nu blev jag jätte glad. Yay! :) Juste måste bytta ut min nya A sträng. Hmm... Får göra det imorgon. Orkar inte nu. Ska chilla dem sista timmarna av lovet. Ska dra hämta Them XX och lyssna på. ♥

Räknade ut att det är 17 Dagar kvar till Backyard Babies. Om man inte räknar med idag och den 28. 17. Det är en vecka  och tre dagar. Fan inget ju :3  Vet fan inte vem jag ska ta med. Vill fan inte ta med nån. Men annars blir det Madde. Hon gillar i alla fall två låtar? HAHA! Men hon tycker att Dregen är snygg. Det tycker jag med. Så haha.  Men jag får se. Annars finns det en person som jag vill ska hänga med. Men man får se vad han säger :)



17 Dagar kvar ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle, ung ensamstående mamma till lilla Tyra

hey jag finns oxå xD eller lina :) haha jag vet iallafall en som absolut inte ska med :D

haha den personen e för geek

2010-01-10 @ 20:50:21
URL: http://absolutisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0