Mår Toppen!

Är på toppen humör.  Haha. Har bara lite ont i huvudet. Annars känns allt skit bra! Igår så var jag värsta vraket. Men idag känns allt mycket bättre. Har bara tagit det lugnt och lyssnat på musik. Sånt behöver ju ibland.  Men kanske det är bra att komma ut och röra på sig (också!).

 

Jaa, imorgon så vet jag inte vad som händer. Spela gitarr. Finns ju inte så mycket annat att göra när ens vänner inte vill hitta på något. Det tycker jag har blivit skit tråkigt att det har blivit så. För jag gillar att hitta på saker. Och det är fan inget fel med det! Men det är väll bara jag som tänker så?. Jag vet inte. Känns bara piss att man inte har hört ett ord från sina närmaste vänner på hela lovet. Om jag ska vara ärlig. Som jag ofta vill vara. Ja! Det känns skit.

 

Men tur är att det finns riktiga vänner som bryr sig. Tack att ni finns! Får mig må så mycket bättre♥


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0