Kanske piercing imorgon :)

Pappa Ringde till swahili bobs Tattoo och fråga om de kunde göra min "Dregen Piercing". Och de svarade: Det är drop in, så det är bara att komma när ni vill. Så det är skit roligt att det blir av. Men om pappa blir sjuk imorgon blir det nån annan gång. Helt okej för mig!. För nu har vi i alla fall hittat en seriös studio, efter all letning. Så jag är nöjd även om det inte blir gjort imorgon. Men vi får hoppas på det.

Yiiiieee! Så jäkla glad. Att det kanske blir av den här gången!. Yay. Det enda som är dåligt just nu är att jag har ont i magen, mår illa och inte fick tag i några strängar idag. Men det blir nog bättre imorgon.

Nu ska jag titta på film. Men ni får ha det så bra! :)♥

2010 börjar med en piercing! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0