Jag har fjärilar i magen

Tja, alla små jäklar! ♥
Läget? Själv är det helt okej. Lyssnar på musik. Just nu är det I Fought The Law cover. Dregen & Nicke. Fattar inte att jag ska se dem imorgon. Sjukt. Känns inte som att det är sant! Härligt! Så ska det kännas annars är det fan ingen kärlek i det hela. Haha!  Det är fan små rosa fjärilar i min mage. Yeaah! XD Tror jag är nästan mer glad att se Backyard Babies på Tyrol, än Green Day på Globen.  Och jag var skit glad över att ha sett Green Day. Men det är något med Backyard Babies som är så jävla fucking great. Eller hur ? :D

Det kommer bli grymt. Ska gå och sova nu. Shoo. Trött....  Gitarrkurs idag. Yay

Ronja

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0