Idag

Måste dra och köpa nya stränga, igen. Inte mitt fel. Min fucking scary stämdosa gjorde så att min nya D strängen gick av!.  Nej, jag blir inte alls sur. GAAH. Så när jag har fixat mig så ska jag dra till gitarraffären, igen. När man just har fått den att funka så går en sträng av.  Det går inte att spela utan en D sträng! Det kanske går. Men det suger.
Då kan man lika gärna dra ner till musikaffären i Huddinge.

Sen så måste jag påminna pappa att ringa till Swahili Bob's. Tror att jag kan fixa min piercing där. De är jätte seriösa och allt. Jag tänker ju inte gå till värsta oseriösa studio. Fick höra av Isabelle att det var bra där. Så pappa får ringa dit idag.  Vet ni vad som är läskigt. Jag är inte alls nervös. Det är sjukt!. Men jag tror inte att det kommer göra ont. Så varför ska jag vara rädd. Haha.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0