Backyard babies var grymt!

Stannade hemma idag. Kom hem vid tolv igår. Kunde fan inte sova. Hade så jäkla ont i ryggen. Vaknade flera gånger på natten. Var typ fett yr och hade så jäkla ont i huvudet. Men det var sånt jävla ös igår. Dock fanns det en massa idioter. En kille som  typ hade sin öl över mitt huvud och spillde hälften av ölen på mig. Jag trodde att det regna (?)  Sen så kände jag hur jag lukta öl och titta upp. Där stod den jäveln! (Måste gå och duscha snart, gjorde det aldrig igår) Sen vet ni vad han gör? Ställer sig bakom mig och börjar typ jucka på mig. Jag bara : HUH? Vafan! Och började knuffa bort honom. Först spillde han öl på mig och sen försöker han jucka. Fråga först, haha ;) Vi satt och typ garvade åt det hela vägen hem. Haha. Sen var det också nån som tog på min rumpa. Min RUMPA! Okej, det var inte så farligt. Eftersom jag inte såg vem det var.  Men som sagt det var ett jäkla ös igår.

Lillis och jag började snacka med två skit snälla tjejer. För det var typ en kille som gick före oss och dem. Då blev jag sur och sa till dem att dra för att Lillis inte såg något. Då sa han: Men hallå, man kan inte bara säga så. Jag står här. Då svarade jag tillbaka : Hon ser inget, hon är en dvärg. Låt damerna gå först. Då så fick Lillis en plats. Men istället för att killen drog och ställde sig vid sina vänner ställer han sig framför dem andra tjejerna. Och sen så fick han flytta på sig igen.  Sen började vi snacka. Sen började Sator spela. Fyfan va gryma dem är. I wanna go home. Den är fan skit bra. Om ni vill höra en bra låt nån gång sök : Sator - I wanna go home . Skit bra.

Sen så efter att Sator hade spelat så var det typ "paus" i 20 minuter. Sen så kom Backyard Babies på scenen. Det var fan så jäkla coolt. Skulle aldrig vilja missa en sån jävla rolig kväll. Alla låtar var skit bra och allt var toppen. Dock tror jag inte Lillis gillar rock konserter. För det är nog för våldsamt för henne. Hon är ju så kort :/ . Tyckte lite synd om henne. Men hon sa att hon hade roligt så jag tror henne :)

Sator

Nicke & Dregen. Och där borta Johan....

Dregen

Dregen

Dregen

Så här nära, ♥

Rock "n" Roll

Highlights

Dregen

 

Nu måste jag gå och duscha stinker öl...

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0