Går inte till gitarrkursen

Kommer inte gå på gitarrkursen idag,
Det snöar och jag tänker inte. Har redan ringt till David och sagt att jag inte kunde idag. Kände att jag inte orka. Så jäkla trött. Borde ha åkt. Men vafan. Måste plugga! Imorgon kommer jag inte hinna. Först ska jag till skolan, sen på nån designkurs, sen så ska jag på Backyard Babies :)♥

Lillis var så jäkla snäll mot mig. Hon hade köpt en skit fin tröja till mig. Den ska jag ha på konserten imorgon. Synd är att jag aldrig hade tid att köpa min älskade  "Sex pistols tröja". Men det får bli nån annan gång.


Borde börja plugga men jag sitter och tittar på Bröllopsfotografen Som Hatar Kvinnor. Så jäkla rolig. Dregen ♥. Nu har jag typ tittat på den fem gånger på raken. Igår typ 20 gånger xD Bara dör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0