Lista

1. När gick du upp idag?
10:00 typ

2. Diamanter eller pärlor?
Sten, haha. Diamanter. Tror jag.

3. Senaste filmen du såg på bio
Final destination, med Jessica :D

4. Favorit-TV- program?
Hm.. South Park. Helt klart!

5. Vad åt du till frukost?
Åt ingen, orkade inte. Fick rusa och sätta på mig kläder så ja haha...

6. Vad är ditt andranamn?
Victoria

7. Din favoritmat?
Pizza

8. Vilken mat gillar du inte?
Blodpudding.

9. Favoritchips?
Sourcreme & onion

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Them XX,

http://cdon.eu/media-dynamic/images/product/00/07/65/75/03/3/5c2428b2-3473-4099-81cb-9740e159ff28.jpg


11. Vilken bil kör du?
Ingen alls.

12. Favoritmacka?
Subways,

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Folk med för förstora egon eller människor med föruppfattade meningar.

14. Vilka är dina favoritkläder?
T-shirt och Jeans

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Vet inte, typ New York. Det skulle vara coolt.

16. Favoritklädmärke?
Venne. Bryr mig inte så mycket. Har på mig kläder jag tycker är sköna och snygga.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Fattar inte frågan? :S 

18. Favorittid på dagen?
Typ klockan 6:00. När jag vet att jag ska till skolan. Det är skit skönt. Tror ni på det eller?

19. Var är du född?
Född i Södertälje

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Tycker inte om sport så jäkla mycket. :/  Så jag venne.

http://karlshamnsgatan.files.wordpress.com/2009/04/night_new_york_1176307552_15529929.jpg

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola.

22. Fotboll eller ishockey?
Ishockey

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Morronmänniska + Nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nja, venne.

26. Vad ville du bli när du var liten?
I 5:an ville jag bli rockstjärna som jag också vill bli nu. Annars har det  varit konstnär.

27. Bästa barndomsminnet?
Sommarna i fjällen. När jag fick min första gitarr. Var så jävla glad. :)

28. Varit i Afrika ?
Ne.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ah! :D

30. Varit med om en bilolycka?
Nja, ingen stor. :S

http://www.edupics.com/rock-star-t10751.jpg

31. Favoritdag i veckan?
Fredagar, haha

32. Favoritrestaurant?
Venne :Z

33. Favoritblommor?
Rosor

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
MAX

35. Äger du en cykel?
Ja

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Venne... ?

37. Läggdags?
1:00 , typ

38. Senaste personen du delade en middag med?
Dela? xD

39. Vad lyssnar du till just nu?
Backyard Babies med  Lies,

40. Favorit färg
Svart & Röd  (Vinröd)

41. Hur många tatueringar har du?
Har inga, men vill ha.
http://media.livenationinternational.com/LincsMedia/Media/o/n/x/3bcd41aa-51ed-4be5-b422-badfc10cbd22.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0