Almost famous

Om en timme så ska jag, Lillis och Lina dra och titta på film. Ska bli grymt! Det blir typ New Moon som jag redan har sett tre gånger. Men det ska bli roligt. Det är bara så kallt ute! Men det är bara att sätta på sig lite varma kläder. 

Idag så köpte jag en A sträng och sen följde jag med Madde och My till stallet. Men jag var inte där så länge eftersom piercingen. Men det var roligt :)

När jag kom hem så såg jag på en skit bra film. Almost famous. Skit bra! Måste se om den nån gång. Handlade om ett band. Typ sex, drugs and rock"n"roll. Sen hände det en massa saker. Orkar inte berätta. Men den var i alla fall skit bra!

Måste springa nu! Shoo

http://www.fictionontheweb.co.uk/top250films/Almost_Famous.jpg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0