8 Jan

Hejhej! :) Är på toppen humör! Vet inte vad det är, men glad känner jag mig. Idag så har jag inte gjort så mycket. Spelat gitarr och lyssnat på Sex Pistols. Skulle  ha hängt med Madde till stallet idag. Men jag är så jäkla rädd om min piercing. Så jag stannade hemma. Det får bli en annan gång :)

Ikväll blir det mys kväll. Med film och godis. Ska be Isabelle köpa lite godis till mig när hon dra och handlar. För jag orkar inte hänga med. Jag vill vara hemma och springa runt till min THEM XX skiva! Sen när hon kommer hem med godiset ska jag se på THEM XX filmen. Skulle ha gjort det igår. Men jag var så himla trött. Satt uppe och läste på a-traktor körkortet. Allt jag läser kan jag fan redan. xD

Ni vet det där inlägget om att Backyard Babies inte är gubbrock, om det ens spelar någon roll? Men såklart skulle den här personen kommentera på sin blogg om det jag skrev. För den här personen tog åt sig. Åhh... Ja. Vad ska man säga. Jag ville inte börja bråka om en skit sak. Men de ville denna person. Och det tycker jag är jävligt töntig. Men vad ska jag göra åt saken. Det finns inget att göra? Om hon/han/den vill bråka visst. Men jag vill inte det. Och jag bryr mig fan inte längre om den här personen. För de som kom fram igår när vi pratade var inte okey. Och jag tar inte skit från nån. Som sagt, jag går inte på mina knän  bara för att vara kompis med nån som dig. Du fick chansen igår. Men den tog du inte tyvärr. Jag som trodde att du hade blivit mognare. Men du är precis som förut.

Jag har förändras. Jag skiter i vad du skriver. Jag vill inte ha något med dig att göra, i alla fall inte från igår. Precis som du inte vill med mig. Så låt det vara så.

Det här är det sista jag skriver om den här personen. Hoppas den är nöjd. För jag känner att det här känns jätte bra. För jag tänker inte ta mer skit eller försöka något mer. // Ronja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0