31 Jan

Tjenare!
Hur mår ni? Själv så mår jag helt okej. Har lyssnat på Backyard Babies och Sex Pistols  hela morgonen. Så jag är toppen glad. Idag händer inte så mycket. Ska typ spela lite gitarr. Försöka skriva nån låt. Jag är på sånt humör så haha. Igår satt jag spela på Kurt. Gissa vad som hände? Ni behöver inte ens gissa. Micken krångla. Vill fan ha en ny gitarr. Men det känns dumt att fråga pappa om vi kan dra och köpa en ny. Han vill att vi ska lämna in den. Men jag känner inte för det. Jag känner bara ett stor fucking hat mot den. Det ger mig bara olycka. Om det inte är strängarna så är det mickarna. Om det inte är fel på mickarna så går en sträng av. Alltid!


Men om 14 dagar är det min födelsedag. Två veckor asså. Det jag önskar mig är typ körkort och ny gitarr. Dock så vet jag att jag aldrig kommer få båda. Finns inte en chans att jag får det. Men man kan alltid hoppas. Annars så önskar jag mig lite CD-skivor.

Backyard Babies - Total 13 + Making enemies is good + Diesel And Power + Stockholm Syndrome + People Like People Like People Like Us.

Social Distortion - Mainline + Mommy's Little Monster...

Hellacopters - Air Raid Serenades + Cream Of The Crap + Cream Of The Crap II + By The Grace Of God...

Clash - Combat Rock + London Calling

De Lyckliga Kompisarna - Hugos Sång EP

Sator - Headquake

Pop Evil - Lipstick on the Mirror

Mötley Crüe - Shout At The Devil + Too Fast For Love + Dr Feelgood.

Det var några CD-skivor jag önskar mig. Haha "några".



Ronja







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0