3 Jan



Hejhej,
Har just spelat lite gitarr. Men jag känner att det är snart dags att sova. Imorgon (idag) blir det att man ska upp tidigt. Så det är nog bäst att sova. Jag har en massa saker att göra imorgon (idag).

Saker att göra imorgon:
* Skicka över jobb bilderna till Sandra.
* Få reda på när Diablo har öppet, nummer…
* KANSKE dra och köpa kläder.
* Städa mitt rum. (måste göra det!)
* Färga håret.
* Börja läsa på tills a-traktor kortet.
* Gå lång promenad med Bosse. Som jag har lovat.

Det är inte så himla mycket. Men när man inte har gjort ett skit under några dagar känns det här som ett jävla helvete. Fattar ni vad jag menar? Det är lugnt i några dagar. Men sen bara BOOOM Stress, massa grejer. Jätte jobbigt. Men det är bara ta en sak i taget eller hur  :Z

Men ha det så bra idioter! Klockan är fan snart 1:00. Kommer få sova i 9 timmar. GAAH! Fuck.

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0