27 Jan

Tja tja!
Har läst ut just läst ut Ondskan. Fyfan va den va bra! Slutet var  så great.   Nu ska man ju också bara skriva om boken. Har typ två timmar imorgon att sitta och göra det. För den där Designkursen slutar 16:00. Kommer hem, sitter och skriver på Ondskan i två timmar. Fixar mig till Backyard Babies.

Det kommer bli stressigt imorgon. Tror inte att jag kommer bli klar med att skriva om Ondskan. Jag kommer fan få sitta uppe hela natten och skriva. Men oftan man vill göra det efter att vart på världens bästa konsert (?) typ:
- Tjooho! Det var skit GRYMT! Men nu ska jag gå hem och göra läxorna?

Njaa, jag vill hellre lyssna på Backyard Babies hela natten lång. Sen får det bli som det blir. GE MIG IG! Känns det bättre så :)

Ronja


Ska försöka sova nu. Kommer inte kunna göra det. Kommer ligga och tänka på hur jäkla great  Backyard Babies kommer att bli.  Blir så himla glad bara att tänka på om "några" timmar så ska jag se mitt favorit band. Det känns great  ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0