26 Jan, 2 dagar kvar

Tja alla mother fucking rockers!
Idag så hände det inte så mycket i skolan. Gjorde det där No-provet. Det gick skit dåligt! Men Eva sa att jag hade gjort ganska mycket. Men jag känner att jag gissade på hälften. Lycka till med G, säger jag bara. Men annars så har det varit ganska bra i skolan. Känner hur stressen börjar komma. Men det kanske bara är bra. För jag har varit som en jäkla gummibjörn. Seg och fattar noll.

Ska/måste läsa ut Ondskan idag. Sen börja skriva. Men jag är så himla fast för Slash boken. Fattar fan inte hur den kan vara så himla bra. Dock måste läxor komma före Slash. Sorry, slashie!

Imorgon blir det inte att gå till det  vanliga plugget. Ska istället till tumba gymnasium. Ska bli roligt. Men jag kommer försöka att få tillfälle att dra och titta på dem nya fina musik salarna. Nya fina Gibson gitarrer. Kan det bli bättre? Dock så är det inte Gibson es 335. Haha. Synd va (?)

Efter att ha varit på gymnasiumet så ska jag dra och köpa någon fin tröja till Backyard Babies. Eller typ nån fin mössa. Måste fan köpa en ny. Min är borta. :( Kanske ligger den under sängen och leker kurragömma. Men jag orkar inte försöka hitta den. Så det blir en ny!  :D

Juste! Imorgon så börjar gitarrkurserna.  Det kommer bli jätte roligt. Har fan väntat och väntat. Det kommer bli jätte roligt. Börjar typ kl. 19.00.  Och det är nog en bättre tid. Kanske jag är mer  koncentrerad. Istället för att sitta, jag är trött, HAHAHA. Jätte trött, Blah blah blah....



Oj oj, Dags att börja plugga! Kramar ,

Ronja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0