22 Dagar kvar ♥

 

Känns så jäkla TOPPEN just nu! 22 dagar kvar till Backyard Babies, har fixat piercing och snart skola:). Ska bli lite roligt att börja skolan igen. Känns lite spännande. Eller är det mitt glada humör som gör att allt känns jätte bra! Men det är helt okej.  :)

Imorgon så ska jag hänga med My till stallet. Ska bli roligt. Men jag vet inte om det är så bra med den nya piercingen. Men annars måste jag dra till musikaffären. Eftersom de inte hade öppet igår.

Jaa, nu så sitter jag och lyssnar på musik och tittar på min nya piercing. Har redan börja planerat min nya.  Haha. Det gjorde jag och Madde. Jag ska göra i näsan & hon ska göra en till  i tungan. Grymt! :) ( Två månader kvar, typ)

 

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00696/30s42-backyardbabie_696282l.jpg

22 Dagar kvar ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0