17 Jan

Tja, ♥
Tog en "liten" paus från mitt pluggande haha. Och nu sitter jag här. Har inte skrivit på en vecka. Har inte orkat. Skolan har ju börjat och allt. Nästa vecka kommer vara massa läxor. I alla fall för mig. För jag har två prov. Räkna matte. Läsa klart två böcker och sen skriva om dem. Men sen så är vi lediga på onsdag sen så ska jag  hänga med Jessica till ett gymnasium. Så det blir typ tre dagar skolan den här veckan. Det är skit skönt. Men sen när man är "ledig" så är det bara att ta fram läxorna. Kan man säga att det är ledighet då? Man måste ju ändå göra alla läxor? GAH!


Idag blir det bara plugga. Kanske dra till Dalarö. Men dock inte säkert. Men hoppas ♥. Juste! Måste fixa gitarren. Nej, den har inte gått sönder igen. Blir så jäkla sur. Drar fan och köper en ny gitarr! Har fått fixat mickarna typ fem gånger på en månad. Inte mitt fel, hum hum...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0