Melodifestivalen idag... Suck!

 

Alla är typ yippie melodifestivalen. Men dock inte jag. Känner mig nästan som ett jäkla svart får. Jag kanske är det, haha (?) . Men i alla fall... Det finns ingen bra person med det här året. Bara massa B-kändisar. Okej,  melodifestivalen. Men come on. Rock! Jag ska fan starta mitt egna melodifestival. Det ska bara vara massa gryma band! Allt från punk till rock "n" roll! Haha. Mina små drömmar. Det ska fan heller vara några jäkla tanter i rosa dräkter.

Men om man tänker efter så passar inte rock in i melodifestevalen. Hallå melodifestivalen. CAROLA (?) Usch! Alla ska typ titta på det. Utom jag. :D


Vad ska jag göra medan alla tittar på Melodifestivalen(?). Hm.... Haha spela gitarr på max vol och hoppar runt och skrika! Rock "n" Roll baby! YEAAH!


Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0