Jag är fan bäst!

Jag skrev just klart fysik grejen. Det blev 7 och en halv sida. Hoppas att jag får G. För jag skrev ganska bra. Men man vet aldrig. Men om jag får ett säkert G, så blir jag glad!

* Det som rädda mig från att inte lägga av med att plugga:
När jag satt och skrev så börjar nån kanal på radion spela Backyard babies. Inte bara en låt. Det blev en halv timme "live" från 2009. Gissa om jag blev glad! Det rädda mig från att lägga av pluggandet. Jag var typ skit nära att bara kasta allt. Men då hör jag att dem säger något om Nicke, Backyard Babies och blah blah blah. Så jag tar på max volym. Och då börjar en låt. Vill bara säga att Backyard Babies är fan VÄRLDENS BÄSTA BAND!

*Finns inte ett enda jävla band som har fått mig gått tillbaka till mitt pluggande. Jag skulel fan ha stängt av radion. S
aved by the bell (?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0