Imperial State Electric

Läs det här :


Vi var många som verkligen fällde en och annan tår när sagan om The Hellacopters fick ett slut 2008. Nu kan vi börja torka tårarna och rycka upp oss när frontmannen från The Hellacopters, Nicke Andersson, står på benen med sitt nya band Imperial State Electric. Tillsammans med bland annat Dregen från Backyard Babies visar bandet prov på äkta Rock n Roll med tydliga drag av The Hellacopters men även nya inspirationskällor och bandet har beskrivits som en blandning av The Who och Kiss! Ingen dålig kombination, och det är på Peace & Love du får chansen att se dem.


*Allt står på peace and love 2010. Men i alla fall det jag vill komma fram till.... JAG VILL GÅ! Jag fråga mamma och pappa att de skulle låta mig gå. Men de sa nej!?! Vafan tror dem att dem är ? De kan inte säga va jag ska göra och inte göra eller (?). Nej, det kan dem inte. Jag vill gå. Döda mig.

Jag vet att jag aldrig kommer att få gå. Men en sak dem borde tänka på innan dem sa nej är att jag tar inga droger, dricker inte eller röker som alla de andra tonåringarna gör. Vem vet. Jag kanske blir så himla deppig att jag inte får gå så att jag tar en flaska Jack D och ett pack gult. Vem vet ?


Jag fick inte gå på peace and love 2009 när det var svin många bra. Jag fick inte gå 2008 när min största idol var på scen. Jag fick inte gå 2007 när Backyard Babies spelade, jag fick inte gå 2006 New York Dolls spelade, 2005 The Hellacopters, 2004 Motörhead... Så vidare!

Fattar ni hur jag känner ?  Jag måste få gå det här året! Vafan NOFX spelar. Och Kent, Hardcore superstar, skumdum, Wolfmother och nån som heter Hästpojken. Dock vet jag fan inte vem det är. Men namnet var roligt. Haha hästpojken (?) Tönt....


Jag måste få gå! Haha hästpojken ska ju vara där xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0