16

Ska bara säga att det var svin roligt igår! Vi tittade på film sen så ringde vi några människor. Jag pratade typ med nån som hete Jocke (?). Han var skit roligt. Haha. Det jag vet är typ att han är 17, gillar rock tror jag (?). Han sa att han gilla Green Day. Och sen rally. :D 

Sen så typ spelade vi gitarr och vi alla sjöng. Kan ni fatta det. Jag sjunga. Jag fattar det inte heller (?). Men sen tog en massa bilder. Dock är inte alla så snygga. Men ja..
.


Juste! Jag fyller år idag. Och på tisdag så ska jag dra och köpa en ny gitarr. YAY!  Det ska bli skit roligt. Vet nog redan vilken gitarr jag vill ha. Men vi får se....

The three idiots!

Sexig, hahah.

Dem bilderna bjuder jag på.. Haha ?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0