15 Feb

Hoppas alla fick en bra alla hjärtans dag! Min var jätte bra :)! Tittade på film med Madde. (Sleepy Hallow). Den var grymt bra. Dock såg jag den med Jessica för typ ett år sen. Men den är lika bra varje gång :D Johnny Depp ♥


Jag ska försöka få tag i Jocke's nummer. Han från i lördags. Han var rolig :D Sen har jag svin tråkigt. Jag kan inte logga in på msn. Hur roligt är det (?) Så ja.... Jag vill ha hans nummer. Men jag kan ju inte ringa Mathilda klockan åtta och bara: TJA! Du nu är det så här kan jag få Jocke's nummer (?) Det låter ju fan stört! Eller (?) JAH! Det gör det. Annan sak om jag kunde skriva till henne på bdb. DET KAN JAG INTE. För internet är segt och vill inte lyssna på mig.... Fuck off!


Imorgon så är jag ledig och vet ni vad jag ska göra då ? Jag ska dra och köpa gitarr. Yeah. Ska bli kul. Vet redan vad jag vill ha. Men man vet ju aldrig vad man kanske köper om det är den snygga killen i kassan. Då kanske man köper en banjo och vad i helvete skulle jag ha en banjo till ? Jag får gå rakt på sak: Du är skit sexig, och jag vill ha den där gitarren. HAHA! Så gör man affärer på Ronja sätt. Dock kommer det sluta med att jag står där och börjar dregla.  Eller köper en banjo! För han ser ju inte lite bra ut  :D ....


Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0