Vänner igen :)

Jag och Jessica blev vänner igen. Vi snackade efter lunchen. Vi prata om va som gick fel och att vi är så olika men lika. Båda är ganska envisa och små kärringar. Men vi kom fram till att vi kanske behövde en paus. Vi behöver inte springa runt och hata varandra, men heller inte älska varandra som bästa vänner. Det första vi gör efter snacket, för vi hade prov. Det var att rita flugor? XD hahaha.

Juste jag får ha tjejkväll nästa helg. För mamma och pappa ska upp till fjällen, med mäklaren. Bara tanken av att dem ska åka upp för att sälja stället gör att jag vill låsa in mig på rummet och bara förtränga att dem åker upp med en jävla fitt mäklare som ska hjälpa dem sälja huset. Gå runt och ta massa kort, livet skulle vart enklare om jag aldrig fick chansen att åka upp dit. För det gör ont att tänka att jag aldrig mer får åka upp till den där gamla fjällstugan.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0