Min dag,

Min mjukis dag har varit helt okey! :) Lite trött, men ska försöka sätta mig och öva dem sista timmarna på gitarren till gitarrkursen. Jag kan EM, C, och D. Men sen vet jag inget mer ^^ höhö,  Ska titta på papprerna va man mer skulle kunna till idag. Jag måste också gå ut med BoBo, Gaah va My är jobbig. För jag planera att Jazz och Em, ska hänga med. Men då ska hon försöra allt!
Dialog:
Ronja - Hallå på onsdag så tar jag Balderina.
My     - Ne! Jag ska rida ut med henne.
Ronja - Fuck you, Jazz och Em kan bara hänga med då.
My     - Ja, men jag har redan planerat att jag skulle rida ut med några andra.
Ronja - Det gör du bara för att jävlas.
My     - Nee, nu orkar jag inte prata något mer om det här.
Ronja - GAAAH! FUCK YOU! Det är inte bara din häst!

Att hon orkar. Kan inte bara hon flytta sin dumma ridning så att jag får ta med mina vänner.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ner skitunge;) sen när bryr du dig om att hålla på med Balderina(<3)?!?Kan du ens sela henne xD

2009-09-14 @ 16:43:30
Postat av: My<3

Bara så ni vet det är My, the witch som skriver xD

2009-09-14 @ 16:44:40
Postat av: Ronja

du är skitunge,

2009-09-14 @ 17:01:31
URL: http://flavors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0