Tjoho, igen?

Zzzz.....

5 Sep

Hejhej, så jävla trött just nu. Orkar inte duscha, klockan är typ 22:25? Så jag ska snart sova, men jag kommer väll vara uppe till 01:00. För att jag inte kan sova.

Imorgon måste jag plugga sen så ska jag åka till Huddinge och köpa lösnaglar, pärlor, lim, nagellack... För imorgon ska jag fixa mina naglar. Yay, men Lillis ska hänga med. KLOCKAN 11:00. Hmm, Lillis är inte den där morgon personen. Så hon kommer inte komma upp imorgon. Men man får väll hoppas på det bästa. Men om inte hon går upp, får jag väll åka själv. Jag är en stor flicka nu. Jag klarar mig. Haha,

Fan börjar bli lite trött nu. Ska gå och tvätta bort sminket. Kramar// Ronja



Rock "n" Roll babe!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0