R - Shit dem kommer döda mig om de får reda på det....

När jag kom hem efter ha varit i stan med Linn och träffat Mustasch. Hade jag jävla skuldkänslor. Jag hade råkat tappa bort mammas busskort som jag fick låna av henne för att kunna komma in till stan. Och det första jag tänkte efter att märkt att busskortet var borta: VAFAN Det kan inte vara sant. Det kan inte vara det. De kommer att döda mig om de får reda på det.

Men tur var att jag fick låna bussremsa av Linn, tack Linn du är bäst.  Men sen när jag kom hem hade jag skuldkänslor. Det första jag gjorde när jag kom hem var att kasta ut allt som var i väska, sen se om det fanns ett busskort där. Men det fanns det inte. Efter en stund ringde jag Shock och fråga om de hade hittat ett busskort. Men de hade dem inte. Då fanns det bara en sak att göra. Berätta vad som hade hänt för mamma och pappa. Jag stod där med en skit jobbig sak att berätta och sen så tar dem det helt okey, jag stod där och väntade på att de skulle börja skrika på mig. Men dem bara skratta och sa att det inte var någon fara. Hallå, jag stod där som en jävla idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0