'Ohooow vilken dag!

                                           


                                            

Tjohej, vilken rolig dag jag har haft. Plugga på prov, plugga på prov och göra läxor. Mitt liv är inte enformigt. Som idag: Jag skrev med en blå bläckpenna HALLÅ igår var det typ mörk blå. Kom igen. Nja, det här med enformiga är nog inget för mig. Jag gillar när det byter mönster ibland. Som idag, jag kom hem klockan 13:00 och va är det första jag gör?
1. Spela gitarr
X. Läxor
2. Sova?!? -.-
GISSA du X så var det fucking rätt. GAAAH! 

 

"Det här är skit jobbigt. Jag pratar fan med mig själv just nu. Måste sluta med det här. My börjar titta surt på mig. Borde sluta nu!. Annars kanske man får en biologi bok i nyllet. Hahah. Det skulle inte var så trevligt. Men jag borde se hur mycket jag får göra innan jag får det. När jag frågade henne så tittade hon ännu surare på mig. Hahah Det här är mycket roligare än när Cassie fick en fluga i halsen när vi var på Vässarö med klassen hah. XD "
"Vilket liv"//  En riktigt rolig Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0