nothing personal

Personer som läser min blogg ska inte ta allt jag skriver så himla personligt. Jag har väll också rätt att säga vad jag vill, eller? Fan orkar inte. Tycker bara att inget ska ta det personligt om det inte är det från början. Om det skulle vara personligt/privat skulle jag inte stå och säga det inför bloggen. Om det inte var något jag stör mig på.

Aja orkar inte, tycker bara att det är löjligt.

Jag har inga krav, JAG tycker bara att några av mina vänner är riktigt osociala människor. Det får man väll tycka utan några kommentarer.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska försöka kommentera ibland om det hjälper :)

2009-09-21 @ 16:26:53
Postat av: Elin

Jag ska försöka kommentera ibland om det hjälper :)

2009-09-21 @ 16:29:00
URL: http://xelinz.blogg.se/
Postat av: Elin

Ojdå, det blev visst dubbelt x)

2009-09-21 @ 16:29:53
Postat av: Ronja

hahah okok xD ?

2009-09-21 @ 17:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0