Mjukis Måndag....

Idag blev det T-shirt och ett par svarta mjukisar till skolan. Men jag var jätte nära att sätta på mig mina jeans, men det blir imorgon. Orkar inte ha jeans när det är en mjukis måndag, På mjukis måndagen så ska man ha mjukisar? Venne, mjukis måndagen är bara ett skäll varför jag ska ha mjukisar på mig idag. Så det finns väll inget "heligt" eller bra med det. Så var det med det!

Idag så börjar skolan klockan 8:50. Drar 20 över. Gaah, vill inte till skolan idag. Orkar inte. Bara en gäng med WB fjortisar och idioter. Varför tvingar mamma och pappa mig att gå till skolan. Jag tror att dem vet att  skolan inte är något för mig. Men jag får väll vara glad över att det är måndag och att skolan börjar. För på måndagar så är det gitarrkurs. Yay, :) // Icke negativ Ronja på sin mjukisdag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0