Läxor, läxor och mer läxor...

LÄXOR

Det här året tänkte jag satsa på skolan. Och jag märker redan nu att det kommer bli många långa jobbiga dagar med läxor och hårt jobb. Men efter man har gjort alla läxor så känns det så himla skönt! Och på fredag så har vi religion-förhör. Hoppas det kommer gå bra. För ag ska sätta mig NU, och träna. Sen när jag är klar med det så ska jag ta fram matte boken och göra några tal. [Pluggis!*!]

Men jag är klar med Engelskan och Matten. Så det är bara förhöret kvar för mig. Sen så är jag klar. I skolan ska vi börja skriva noveller och det ska bli grymt.


Och idag så hade jag en riktigt dålig morgon. Mådde typ skit för alla skulle springa runt och skrika. '
Så det blev en tripp till sjuksköterskan och hon sa att skulle vila lite. Och då fick jag vara i ett helt vitt rum och sitta där. Fick den där sjukhus känslan. Hemskt. Men ag kände mig så mycket bättre efter det. Och när jag var där så läste jag en tidning om Gymnasieval och jag hitta några riktigt gryma pogram man kan gå.

På min lista så är det: MP (Mediepogrammet), ES (Estetiska pogrammet), SM (MP- Grafisk produktion),
SM (SP Samhällsvetenskapspogrammet), SM (SP- Juridikpogrammet)

Aja måste plugga nu, kramar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0