Highlights

 

Hejhej bloggen, hur är läget?

Själv är det bra, just nu sitter jag och lyssnar på musik.  Allt från Backyard Babies till något okänt band. Men nu är det såklart Backyard Babies med Highlights. Fan va den låten är bra. Skulle nästan kunna gifta mig med den.
Snart ska jga börja plugga. Men har ju ingen precis lust med det.  Det är lördag för helvete. Men om jag gör det har jag lovat mig själv att jag ska få se på nån bra film efter det.

 

Vilka sociala kompisar man har. Alla verkar bara vara hemma och sova. Eller jag vet inte. Tycker bara att det är synd att dem aldrig vill hitta på något. Ibland var det bättre förut. När man tittade på film och hade tjejkvällar. För då behövde man inte vara hemma en lördagkväll och tråka. // Ronja

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0