Hejhej

ska dra om några minutrar. Gaah, trött. Känner att jag snart kommer att bli hyper eller paranoid. Haha ... Normal. Gaaah, om tio minuter ska jag dra. JAG ÄR HUNGRIG! GAAAH Monster. Äter en massa kräm och dör? XD hahah okey så normal. Haha fan va jag säger Normal. Det var en till gång jag sa normal. Mowhahah, normal, normal, normal....
Jag är inte normal. Om åtta minuter ska jag dra, och jag är ett monster som käkar kräm och dör. Asså fan va jag är sjuk.

Jag borde inte blogga, för jag blir typ helt sjuk i huvudet, ahahah Monster som käkar krääääm och döööörhhh....
Sju minuter kvar, och jag vill röra på mig. Gaaah, normal :D
Sex minuter kvar. Jag kanske borde ta fram skorna. Oj jag har på mig dem hahahah. Monster kräm XD.... Hahahahah

Snart fem minuter tills jag ska gå. Nu är det fem minuter kvar. Lalala....Error
Fyra minuter kvar, och jag vill gåååh! Min buss går 19:44. Klockan är 19:26. JAG VILL GÅÅÅH!
Tre minuter kvar, nu går jag!Eller ne, snart. Men ska jag gå nu? Nej vart är min mössa. Måste gå och hämta den.

Två minuter kvar. Nu drar jag :) // Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0