FAN VA GRYMT!!!!


Jag gick in på shock hemsida och gissa vad! Ralf & Danne från Mustasch kommer vara där och spela några låtar. Va grymt. Så här står det:

Ralf & Danne kommer till Shock Stockholm den 18 september!

Om du inte kan ta dig till Göteborg så kan du åka till Shock Stockholm den 18:e september. Då kommer Ralf & Danne från Mustach och DJ:ar i butiken. Dem börjar vända plattor runt kl 16.00!
Varmt välkomna!

 

Jag och Linn ska vara där. Så grymt ju. Jag var där när Dregen från Backyard Babies var där som DJ. Haha det finns en bild på Shock.se. Kan lägga ut den sen. Man ser Tyra, Mig och Lillis, inte så bra. Men jag är i alla fall med.

Men va grymt att Mustasch ska vara i Stockholms affären. När allt känns skit så kommer det något så grymt. Räddare i nöden typ.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0