28 Sep 2009 kl 17:02

Hejhej, idag var det en jätte bra dag. För alla var kompisar och det var jätte roligt. Var bara lite trött, men annars var alla jätte trevliga och sociala. :) Jag är jätte hyper,  Yay! Och snart är det gitarrkurs. Men jag har inte övat så mycket. Men hoppas på det bästa.

Jag vet inte vart min mobil är, den är borta. Haha mannen med katten tog den. Jag och Jazz kom på en skit rolig grej: Gele bollar XF Usch. Ryser, låter så trevligt. Haha ... Bläh. HYPER DUPER :D Tathaha



My fick lyssna på min nya låt, i alla fall läsa igenom den. När jag skulle skunga upp den sa hon: Åhh det var jätte bra, det älskar jag. Roligt att nån gillar den. Får skriva mer på den. Men inte nu, ska sätta mig och räkna i matteboken.

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0