Vill nån hitta på något? :O

Ikväll på HIH så är det en några band som spelar. Nån?.  Haha har så jävla tråkigt just nu. (Barnvakt). När Tyra börjar gråta tar jag fram gitarren. Då blir hon glad igen xD Men när jag slutar spela, blir hon skit arg?.  Men nu halv sover hon. Så jag sitter nu vid datorn och har skit tråkigt. Vad gör ni då?.

Men jag tror inte att nån kan hänga med mig, för alla ska sitta hemma och titta på idol. Det är fan inte mening att se idol. När Nicklas inte är med!. Så nej tack, ingen idol för mig ikväll.

Men finns det nån där ute som har tråkigt och vill hänga med mig. Tjoho nu drar vi :)!


Fredag 30/10: SpinOff deltävling 2

19:30-24:00

Angelized
Deathember
Urma Sellinger
Creation Sibilis
Lilltorre & Svänggänget

Entré 40 kr

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0