Tjohej,

Fyfan, har pluggat hela dagen i sängen. Men jag börjar känna mig bättre nu. Går till skolan imorgon. Orkar inte . Men jag måste. Vill göra det där jävla provet! Fan har övat på det hela dagen plus skrivit på Religion grejen. Som jag ej är klar med  ... Inte mitt fel.


Just det! Det  är fett skönt att ha huset för sig själv! INGET GNÄLL,  Efter som mamma och pappa åkte till fjället. Yippie. Party!  Men Madde började med sitt "är du klar med att plugga? Kan du hjälpa mig." Men jag sa att jag inte var klar plus håller på att dö av nån sjukdom? Haha ^^  Jag orkar inte städa. Inte idag. Kan dem inte se att jag håller på och dö här? Värsta sjukdomen. (ont i halsen).




Kommentarer
Postat av: Jazz

Vad bra att du mår bättre och att du kommer imorrn, tro mig, jag klarar inte av en dag till utan dig<3

2009-10-15 @ 22:58:48
URL: http://animagus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0