Söndagsmys

Sitter nu här, men ny tvättat hår och tittar på Seth Mcfarlanes Cavalcade Of Cartoon Comedy. Men innan jag tittade klart på filmen så tänkte jag bara göra ett litet kort inlägg.

Idag så har jag varit en riktig liten tönt. Helt fastklistrad mot en datorskärm och spelat The Sims 3. Beroende?. Haha nej tack! Jag springer runt och letar efter diamanter, SKIT KUL!. Haha vilket spännande liv jag har. Sen har jag tittat på tv och druckit coca cola.  Make me go fat! Tjoho :)

Imorgon ska jag ut bland folk, jag ska åka in till stan för att köpa byxor. Hmm... Jag orkar inte.! Sen så har jag Gitarrkurs. Fan . . .  orkar inte , orkar inte, orkar inte. . .   Fattar ni? Jag vill vara hemma och sova! Så låt mig göra det.

http://cinegeek.com/wp-content/uploads/2009/06/Cavalcade-of-Cartoon-Comedy-Pic-1.jpg

Åter till filmen, bye bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0