Somnar i soffan,

Tjohej bloggish, eller ska jag kalla dig dumma sak som har gjort mig beroende? Idag kommer jag somna i soffan. För jag orkar inte flytta på mig. Zzz.. Fredag imorgon, yay. När jag kommer hem ska jag sova! Efter det ska jag sova igen! Fattar du? Hur roligt mitt liv är just nu. Men det känns bättre. Det rullar i alla fall. Jag och Jazz är kompisar och jag börjar få kontroll över mitt liv? När brukar jag ha det? Aldrig...

Jag borde sova nu. Men jag vet att jag kommer vakna igen och igen. Känns lite onödigt att sova då. Men jag hoppas att jag kan få sova en hel natt. Utan att vakna och utan dumma tankar så håller mig uppe.

Kan det vara coca colan som håller mig uppe? Njaa, det här har ju hänt två veckor nu. Men jag ska prova inte ha en coca cola vid sängen. Jag kanske vaknar för att jag vill ha coca colan?. Låter smart så okej! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0