Skola + Prov +Möte= Bläh

Hejhej, snart dax att gå till skolan. BLÄH! Orkar inte för lat!. Men ändå så ska jag sätta på mig mina skor om fem minuter. Orkar fan inte. Först prov. Sen så har jag och Jessica möte och blah blah blah . . . .

VILLL INTE Orkar inte! Men det är fredag. Hocker kväll <3 Oj juste jag ska berätta en jätte rolig sak för Jessica när jag kommer till skolan :). HON KOMMER BLI SÅ GLAD :D  Då kommer hon  skita i allt, prov, mötet...

Hon kommer bli så himla glad. Kanske till och med Emelie kommer bli glad. Men hon lever inte för det lika mycket som vi två. Men ändå.  Hon kanske blir glad över att höra det. Vem vet :)




Kommentarer
Postat av: Jazz

Glöm inte bort att gå vid 17.45 så du inte missar 17.59 bussen ;D<33

2009-10-23 @ 17:08:26
URL: http://animagus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0