Rock "N" Roll tema Idol

Så här skrev Erik på sin blogg, fett grymt! :D Älskar det temat!  Rock"n" Roll och jag hand i hand säger jag bara :) <3<3

Lördag, led zeppelin och jag.

2009-10-17
16:08

Nu sitter jag på mitt rum och fyller ut lugnet med lite Led Zeppelin . Det man märker är att Idol är ett ständigt pågående projekt och man får följa med på en rejäl resa som är grymt rolig. Det är dock först när man har en lucka i  schemat  som man hinner landa i det man gör och då får man även möta den lilla tystnaden. Lördagar brukar nämligen vara lugnet efter stormen på något sätt…  Men vad fan gör det?! :) Jag känner mig ju så jävla glad och tacksam över att ni ville rösta mig vidare igår. Det går inte att förklara men jag önskar att jag kunde förmedla samma känsla tillbaka!

Nästa vecka har redan börjat (in my mind) och det kommer bli en rolig men ändå hård utmaning att sätta veckans tema som är…

gene_simmons_narrowweb__300x4530

Rock n’ roll!

Så återigen ett stort tack för igår och en stor kram!

KRAM
Erik


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=gangstah



Öka din bloggtrafik gratis! Registrera dig så får du 100 besökare till att börja med!

2009-10-18 @ 00:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0