Rise Against

Biljetterna till Rise Against kostar bara 275 kr + serviceavgift. Fan jag måste gå! Jag kommer ångra mig om jag inte gör det!

Fan jag kan inte heller missa att få se Tim! Han är så snygg Hans Blå/Bruna ögon och hans röst !!! Jag måste få se dem!

Får prata med mamma, och kan inte säga nej! För hallå Lillis fick en ny dator. Okej jag fick Green Day biljetter. Men hallå! Jag älskar dem! Jag kommer inte kunna sova, äta eller ränka om jag inte får biljetter! Okej tänka kan jag endå inte. Men kom igen. Jag måste!

Pappa kommer säga att jag redan har biljetter till Green Day, men jag kan börja jobba och ge honom pengar sen ...

Jag måste! Måste, Måste , måste!!! Annars kan jag lika gärna dö! För jag måste få biljetter! Älskar deras låtar. Dem kan inte säga nej! Dem får inte det!. För då blir jag sur ha ha!

Rise Against

fredag 2009-10-30

Dörrar: 18:30 Start: 19:30

Age Restrictions 13+

Fryshuset - Arenan

  • Mårtendalsgatan 2-8
  • 129 06, Stockholm, Sverige,
Dela

Artist på detta evenemang:

konsertbiljetter

Köp biljetter

Ytterligare information

Biljetterna kostar 275 kronor + serviceavgift och säljs via LiveNation.se, Luger.se samt Eventims callcenter 0771-651 000 och ombud. Ingen reservation kommer att ske över telefon utan all försäljning, både via Internet och Callcenter, är direktköp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0