Orkar inte plugga något mer!

Direkt när jag kom hem så var det bara att ta fram läxorna. Börja skriva lite på sökarna (projekt i skolan som suger). Men jag ger upp. Det här suger! Sen nu tänker jag bara ta det lungt och skita i allt med skolan att göra. Det får fan dra åt helvete! Eller det får gå som det går?  

I skolan så fick vi inte ha bild. Gissa om jag blev sur! SÅ  JÄVLA DÅLIGT! Så vi fick sitta med B-gruppen och hålla på med SO. Det gick väll bra. Host host! Vi stängde in och i ett rum och rita på varandra och hoppas runt?.

Men "nån" frågade om jag grät när jag fick höra att vi inte skulle ha bild. Haha, shit! Jag blev fan inte ledsen jag blev bara sur! För jag älskar bild. Sen så sitter den här personen och försöker göra så att det ser ut som jag hade gråtit. Typ, jo det gjorde du, du hade tårar i ögona bla bla bla... ÄRLIGT om jag hade gråtit , (som jag inte gjorde) skulle alla bara skita i det! Men eftersom alla ska vara jävla idioter och försöka veta allt och fråga allt. Sköt er själva?

Gaah! Ofta man börar gråta för att man inte får ha en lektion? Man kan bli sur men börja gråta? Hmm.... NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0