Ojoj,

Så alla vet är jag inte beroende av coca, jag är beroende av coca cola! Läsken... Så alla som tror något annat. Det är verkligen inte så.  Hallå jag är bara 15 år, jag håller inte på med droger, rökning....  Sen är jag emot droger. Tycker bara att man förstör sin kropp och jag fattar inte hur man kan göra så mot sig själv. Sjuka lilla värld.

Men dem som tar sig ur droger, rökning och mycket mer...  Är himla starka. Men jag säger inte att jag hyllar dem heller.  För om dem inte hade tagit några cigg från mamma när hon inte såg , eller vart med fel kompisar skulle det kanske inte haft dem problemen som dem som inte har rökt ...

Men finns det några rätta vänner/kompisar och några andra mindre rätta vänner. Ska barnen/tonåringar inte få vara med vilka dem vill? Vart är gränsen på rätt och fel?

Haha fan va jobbigt, nu kommer jag ligga och tänka på det här hela natten. För jag inte kan sova -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0