Människor är läskiga . . .

Allt började med att mina brallor hade gått sönder.Jag såg det typ nån kvart innan jag skulle gå till bussen hem från Jessica. Jag tänkte ; Aja jag kommer inte träffa nån jag känner. Haha jojo, Gissa vem jag möter! En kille som jag var på G med. Jag såg ut som en vandrande skithög!. Smink i hela ansiktet, jag behöver inte säga mer. Jag såg förjävlig ut. Men han såg inte bättre ut själv! Jag kände mig bättre när jag tänkte på det.Då var det inte bara jag som såg ut som en  vandrande skithög. Tack för det! Älskar dig med<3

Aja nu ska jag låsa in mig och sova. Behöver sömn. (Träning?).



Kommentarer
Postat av: S A R A

Vilken fin blogg du har :D Om du vill kanske vi kan följa varandra med bloglovin? :D

2009-10-24 @ 17:29:34
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0